0

♥Service proffsen på Arenan♥

 

Halmstad Arena fylldes av drygt 500 förväntansfyllda serviceproffs. Roger   pratade och visade exempel på förvaltningens servicearbete.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Roger fortsatte med att belysa olika servicesituationer och vilka krav som ställs på ett serviceproffs. Han knöt an till servicekontorets "Kugghjul" , tio benämningar på bra service som alla medarbetare tog fram förra gången och som man ville bli känd för, till exempel lyhörda, engagerade, flexibla och pålitliga, bemötande mm

- Vi har jobbat på bra efter kugghjulets principer och lär oss mer och mer vad som är bra service.

 
 
ca 380 kom till utbildningsdagen
 
 
 
Tor och David showade kring begreppen attityder och bemötande.
 
 
Vi skall alla åt rätt håll vandra
 
 
Min chef Mehzabeen
 
 
Detta var nog det bästa föredrag jag vart på! Fantastiskt roligt men ändå så lärande. Man kommer att komma ihåg det mycket lättare på grund av Tor & Davids roller och musiken!
Tack så mycket. Hoppas på återseende.
 
- Nu kör vi vidare. Äkta service kommer inifrån!
 
PUSS & KRAMIZZZ